Virkad väska med African Flower!

Har nu upptäckt ”African Flower”!

African flowers

Hittade ett underbart mönster på en liten handväska som jag var tvungen att göra. Den medförde en hel del arbete men det var den värd! Så söt!

2013-03-13 08.57.46

Både Virkmönster och mönster på fodret hittade jag på Craftpassion.com.

Passade på att göra några tillbehör också; Ett iPhone-fodral och ett litet fodral till headsetet.

african flower iphone case
african flowerafrican flower kit

Översatte fritt mönstret på själva blomman och du får också mönstret till iPonefodralet här! Jag blir glad ifall du lämnar en kommentar till mig ifall du använder mina mönster!

Louise35

2 thoughts on “Virkad väska med African Flower!

  1. Hej! Har tittat igenom din och dina väninnors blogg och är verkligen imponerad. Jag kan virka, men skulle inte ha det tålamodet. Sy på maskin går väldigt mycket fortare. Nackdelen är att det inte går att göra det vid TV:n (lika lätt iallafall).

Kommentera

