Baby Converse!

Det här med att virka Baby Converse är ju poppis! Jag har dock inte hittat något mönster jag tycker är som jag vill ha det!
Jag har också testat att göra ett eget mönster, det blev sisådär… Häromdagen hittade jag ändå ett mönster på Ravelry.com som var det bästa hittills! (Mönster) Så med det som grund och med lite egna modifieringar blev det ett par som jag är rätt nöjd med!

Baby Converse

Vad tycker du? Har bara en storlek (än i alla fall!) -det är ca 6 månader. Jag virkar i 100% bomull. Det är snyggast tycker jag och så är det mjukt och skönt också!

3 thoughts on “Baby Converse!

  1. Hejsan!!
    Jag hittade dina urgulliga baby Converse, och blev så sugen att sticka de till mitt lilla barnbarn.
    Inga andra mönster jag hittat blir så fina som dina. Säljer du möjligen ditt mönster? Det skulle i så fall räcka med foton på mönstret som du sms:ar mig. Jag betalar gärna i förskott.
    Jag är ny på det här med virkning, stickar annars bara, så det är bra om det står på svenska:) Annars fattar jag ingenting😜
    Maila mig gärna på annica-lundstrom@telia.com
    Med vänlig hälsning Annica Lundström

    • Jag har nu hittat min anteckningar och håller för fullt på att skriva rent, (mina kråkfötter förstår jag knappt själv). Måste nog prov-virka ett par delar där jag själv skrivit otydligt men jag försöker bli klar så snart jag kan.
      Hör av mig så fort jag är klar.
      Pris 35 kr och då får du mönstret i en pdf-fil.
      /Louise

Kommentera

