Tossingar

Jag har gjort lite olika tofflor. Det tar ett tag innan man hittar ett mönster som man gillar och då blir det lite masstillverkning. Alla tofflorna är jätte sköna och uppskattade. Dom första tofflorna hittade jag mönstret på drops.Jag har använd Eskimo garn och Samo. Lite beroende på vad jag får tag i just då och i vilka färger som finns.

Det blev dom här

Tofflor

Sen provade jag mig fram till dom här tofflorna efter att jag googlade lite efter inspiration.

bebis 073 tofflor

Kommentera

